Tuesday, October 9, 2012

Angah's big day.

Assalammualaikum


belum sampai setahun Along's big day ... Alhamdulillah rezeki angah pulak berumahtangga. ape orang kate... dah sampai seru. gituhh. haha.

ni abang ipar saya tengah menenangkan diri kot untuk melafazkan akad nikah...

ini lah angah saya tengah sabar menanti untuk sah jadi bini orang...

tibanya masa yang ditunggu-tunggu..
                                            
Alhamdulillah dengan sekali lafaz semuanya telah sah...

tadaa.. pengantin yang sah dan halal...
                                         


Kenduri pihak kitorang buat kat Dewan Masjid Bukit Aman...
ha nampak tak sape yang jadi pengapit pengantin perempuan? kalau dulu pernah merasa merenjis this time dapat merasa jadi pengapit pulak. hehee..
macam biasa amboh-amboh/baling gula-gula+duit syiling tetap ada. budak-budak ramai dah tahu so sekarang dah siap-siap kat depan pelamin hahaha..
tengoklah kemain sibuk pengapit.. yelah first timer and maybe for the last time jadi pengapit. tapi disebabkan tak pernah jadi pengapit, pengantin ada jugak kene tinggal hahaha...
                                     


masa untuk kenduri sebelah pihak abang ipar saya...
yep.. saya jadi pengapit lagi hikhikk...

dah bertambah ahli keluarga kitorang...


last pose dengan pengantin...

"awak bila lagi?" soalan orang sekeliling kat saya disebabkan saya sorang je yang bujang. insyaAllah ada jodoh saya kahwin lah pulak nanti.. Ya Allah panjangkan umur kami nak tengok saya jadi isteri orang.. Amin

Wassalam